0

Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u antwoord op de meest voorkomende vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op!

  1. Hoe weet ik dat mijn order is ontvangen?
    U ontvangt van ons een orderbevestiging per e-mail met daarin een link naar uw digitale factuur. Wanneer u heeft gekozen voor handmatige overboeking kunt u de informatie op deze factuur gebruiken om uw betaling te voldoen. Zodra wij uw betaling hebben ontvangen maken wij uw order gereed voor verzending. 
     
  2. Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling bij Displaywinkel?
    De totale order- verpakking- en verzendkosten van uw order bedragen standaard € 12,50 voor Nederland en € 12,50 voor België per totale bestelling. Wanneer u echter een bestelling van meer dan € 150,- netto plaatst, komen deze verzendkosten te vervallen!
     
  3. Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in ontvangst kan nemen?
    De levertijd van uw bestelling is afhankelijk van de door u gekozen betaalwijze. Bij vooruitbetaling (zowel handmatig als via de online-kassa) wordt uw bestelling direct uitgeleverd na ontvangst van betaling. Voor de allersnelste levering raden wij u aan om te kiezen voor 'iDEAL' of Bancontact, hierbij wordt uw betaling namelijk direct bij ons bijgeschreven, en kunnen wij direct uw order afhandelen.
  4. Wat als ik niet thuis ben op het moment van levering?
    Wij vragen u om een afleveradres door te geven waar dagelijks geleverd kan worden tijdens kantooruren. Mocht u niet aanwezig zijn op het moment van aflevering, dan wordt uw pakket evt. bij de buren afgeleverd. Bij een levering door PostNL krijgt u een mail en wordt de zending voor u bewaard op een dichtstbijzijnde PostNL afhaal lokatie, waar u uw bestelling dan alsnog (op een door u zelf te bepalen tijdstip) binnen 7 dagen kunt afhalen.  
     
  5. Welke betaalmethoden zijn beschikbaar bij Displaywinkel?

    Bij displaywinkel kunt u betalen met de onderstaande betaalmethoden.

    1. Overboeking ( Bankoverschrijving)

    2. CreditCard

    3. Paypal

    4. Visa

    5. iDEAL ( Alleen voor klanten uit Nederland )

    6. Bancontact / Mister Cash (alleen voor klanten uit België) 
       

  6. Hoe kan ik een ( of meerdere ) artikel(en) retourneren?
    Eventuele terugzending van goederen kan uitsluitend plaatsvinden na overleg en t.a.v. de medewerker met wie de afspraak is gemaakt en dient te geschieden in originele verpakking, met een kopie van de pakbon.

    Het retouradres is:

    Displaywinkel Breda
    t.a.v. retouren ontvangst
    Teteringsedijk 58 A
    4817 MH  Breda

    Voor teruggezonden artikelen leveren wij in ruil andere artikelen of het betaalde goederenbedrag wordt teruggestort, de door de klant gemaakte verzendkosten bij retournering worden niet vergoed. Ongefrankeerde en onaangekondigde retourzendingen worden niet geaccepteerd.
     

  7. Heb ik bij Displaywinkel garantie op mijn artikelen?
    Indien Displaywinkel een gebrek aan het geleverde aangetoond acht, zal zij dit kosteloos herstellen. De garantieverplichting vervalt, indien de gekochte artikelen zonder voorafgaande toestemming van Displaywinkel door derden worden veranderd of gerepareerd.    
     

  8. Is het mogelijk om mijn bestelling te annuleren?
    Indien de opdrachtgever de gegeven opdracht geheel of gedeeltelijk annuleert, is hij gehouden aan Displaywinkel alle met het oog op de uitvoering van deze opdracht redelijkerwijs gemaakte kosten te vergoeden indien Displaywinkel dit wenst.